Labels

About

Introduction

Sunday 28 September 2014

Bengkel Intensif Bahasa Arab 2014/2015







Alhamdulillah..

Tahniah dan syabas kepada Exco Akademik Fatimah Hanisah bt Jasmi dan Timbalannya Nurul Wardah Nazifah bt Razali serta AJK yang terlibat kerana berjaya mengadakan satu program yang bermanfaat untuk semua iaitu Bengkel Intensif Bahasa Arab. Bengkel ini diadakan di Bilik Seminar Siswazah 1(BSS1), Fakulti Pengajian Islam,UKM pada 26 September 2014(Jumaat)  jam 8.00 hingga 10.00 malam.

          Bengkel ini diadakan buat pertama kalinya pada semester ini dan akan diadakan dua minggu sekali pada masa akan datang . Sebagai pembukaan bengkel ini Ustaz Hakim bin Zainal selaku Kelab NAHDAH dijemput untuk merasmikan bengkel tersebut. Tetamu khas yang mengendalikan bengkel ini ialah ustaz Zainuddin bin Ismail Pensyarah fakulti pengajian Islam.  Kehadiran peserta yang yang ramai dilihat program sebegini mampu menarik minat pelajar-pelajar UKM.



ucapan dan perasmian oleh Ustaz Hakim Bin Zainal






bengkel Yang dikendalikan oleh Ustaz Zainuddin bin Ismail












Semoga program yang bermanfaat sebegini mendapat sambutan yang menggalakkan daripada pelajar UKM untuk masa akan datang terutama pelajar Fakulti Pengajian Islam bagi mematapkan kemahiran berkomunikasi dalam bahasa arab



مؤازرة اللغة و مواكبة الحضارة

''Memperkasa Bahasa Menelusuri Tamaddun''



0 comments:

Post a Comment