Labels

About

Introduction

Saturday 28 September 2013

Interaksi bersama Mahasiswa Tahun 1 JPATI





Salam alaik...Alhamdulillah wa syukurlillah..Majlis Interaksi bersama Mahasiswa Tahun 1 yang dirancang dapat dijalankan dengan jayanya..

Bertempat di DK101 ATMA,majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh Exco Kerohanian,Mohd Fitri bin Shahrom dan kemudiannya diserikan dengan celoteh pengacara majlis,saudara Mohd Fahmi bin Mustafa merangkap NYDP3.




Majlis dihangatkan lagi dengan permainan kotak beracun yang diselia oleh Timbalan Exco Sukan,saudari Najat Hanapi.Pelajar Tahun 1 yang 'terkena' kotak beracun dikehendaki meneka siapakah barisan kepimpinan NAHDAH yang dimaksudkan berdasarkan kriteria perwatakan yang tertera di atas kertas.







Selepas itu,barisan kepimpinan sesi 2013/2014 memperkenalkan diri secara rasminya disusuli dengan ucapan Yang Dipertua,saudara Mohd Asyraf Shamsudin.Satu tayangan video yang memaparkan barisan kepimpinan sesi 2013/2014 dan aktiviti-aktiviti yang pernah dijalankan oleh NAHDAH turut menjadi selingan.Majlis diakhiri dengan sedikit jamuan ringan.

Diharap majlis interaksi ini menjadi pemangkin sebuah permulaan untuk cetusan lebih banyak program-program NAHDAH selepas ini.Nantikan lebih banyak lagi program daripada kami!


مؤازرة اللغة و مواكبة الحضارة


''Memperkasa Bahasa Menelusuri Tamaddun''

0 comments:

Post a Comment